top of page
Jeanette Lauridsen_Dichmann Lauridsen.png

Jeanette Lauridsen

Indehaver, dichmann/Lauridsen

Kommunikation - hvordan kommunikerer man socialøkonomi og socialt ansvar

Hvor og hvornår:

Kl. 11.15-12.00

Orange scene - Verdensmålspladsen

Arbejder du allerede med socialøkonomi og socialt ansvar? Men er usikker på, hvordan du kan kommunikere dette i din markedsføring?

Så er du ikke alene! Mange virksomheder tør ikke fortælle om deres tiltag, af frygt for at begå fejl. Vi har derfor inviteret Jeanette Lauridsen, indehaver af Dichmann/Lauridsen, til at komme med hendes bud på, hvordan du kan bruge socialøkonomi til at brande din virksomhed - uden at komme i klemme i markedsføringsloven.

Først mener hun vi skal være kloge på, hvad er socialøkonomi og socialt ansvar? Og dernæst, hvornår må jeg kalde det det? Vi skal også have styr på, hvad gør vi i dag, og hvad er målsætningen.

Kom til et spændende oplæg, hvor Jeanette vil gennemgå reglerne for, hvordan I kan kommunikere socialøkonomi budskaber i jeres markedsføring, uden at vildlede. Hvilke faldgruber skal I være opmærksomme på, og hvilke muligheder har I?

© 2025 by IDevent & kommunikation

bottom of page